Sinds oktober 2018 is Sparko Ambassadeur van Bravico. Ik ontmoette Irene Campfens in Den Haag: beiden waren we vol van onze eigen missie en zagen het belang van elkaars activiteit. Bravico is een initiatief om millennials in contact met anderen te brengen en zo isolement te vermijden. Mijn Sparko ondersteunt bedrijven om ‘millenial proof’ te worden! Oftewel: waar bedrijven Werken met Ziel & Zakelijkheid, daar willen millennials wél werken. En op die plekken is er géén krappe arbeidsmarkt, ook al is het de zorgsector of de horeca!

Begin maart sprong ik op van mijn stoel! Eureka! De ultieme en meest duurzame manier om niet in een isolement te raken is… werk! Kortom: ik ga de partijen aan tafel brengen. In contact met de ander komen antwoorden naar boven borrelen. Voor een succesvolle relatie is de inzet van beide kanten nodig en daarom wordt deze interactieve bijeenkomst professioneel begeleid. Het wordt een bijzondere dag, dus zorg dat je erbij bent!  Meer informatie: Bridge the gap 17 april 2019

Wil je Irene Campfens contacteren? info@irenecampfens.nl